Regulamin sklepu

Sklep internetowy www.waldeck.com.pl jest prowadzony przez firmę: 

WALDECK 
Akcesoria Leśne 
Natalia Spychalska-Zięba 
07-410 Ostrołęka 
ul. T. Zawadzkiego "ZOŚKI" 6
NIP 758-225-24-81

Regulamin sklepu internetowego: www.waldeck.com.pl

  • I. WARUNKI DOKONYWANIA ZAKUPÓW
    1. Przedmiotem transakcji są produkty znajdujące się w ofercie w chwili składania zamówienia.
    2. Wszystkie oferowane towary są fabrycznie nowe, pozbawione wad fizycznych i objęte gwarancją producenta.
    3. Ceny wszystkich towarów są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i podane są w złotych polskich.
    4. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie w momencie ukazania się nowego katalogu produktów KOX (zazwyczaj 1 października każdego roku).
    5. Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.
    6. Sprzedaż promocyjna dotyczy ograniczonej liczby i ważna jest do momentu wyczerpania zapasu towarów objętych tą formą sprzedaży.
    7. Oferty promocyjne nie łączą się z innymi ofertami korzystniejszych zakupów np.: zakup zestawów.
    8. Na wszystkie zamówione towary wystawiany jest dowód zakupu – paragon fiskalny lub faktura zakupu, który dołączony jest do każdej przesyłki.

  • II. REJESTRACJA I ZAMÓWIENIA
    1.Zarejestrowany klient uzyskuje:
    - możliwość śledzenia statusu zamówienia
    - wglądu w historię zamówień.
    2. W celu utworzenia konta klienta należy wypełnić formularz rejestracyjny. Po pomyślnej rejestracji użytkownik otrzymuje na wskazany w formularzu adres e-mail wiadomość z linkiem potwierdzającym poprawność danych. Zarejestrowany użytkownik może w każdej chwili zmienić zapisane dane bądź też trwale usunąć.
    3. Zamówienia można składać telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach
    7ºº do 20ºº, w soboty od 9ºº do 13ºº. Zamówienia on-line całą dobę. 4. Wszystkie złożone w sklepie zamówienia wymagają potwierdzenia w formie elektronicznej. Na wskazany adres e-mail kupującego wysyłana jest wiadomość z podsumowaniem zamówienia i linkiem potwierdzającym poprawność danych. Zamówienia, które nie zostały potwierdzone w ciągu 3 dni od daty złożenia nie są realizowane.
    5. Z chwilą potwierdzenia zamówienia przez kupującego dochodzi do zawarcia pomiędzy Sprzedającym i Kupującym umowy kupna-sprzedaży.

  • III. SPOSÓB PŁATNOŚCI
    1. Akceptujemy następujące formy płatności:
    - gotówką przy odbiorze,
    - przelewem na rachunek bankowy numer: 43 2490 0005 0000 4500 7157 4546.
    Towary wysyłane są w momencie, gdy wpłyną na rachunek środki pieniężne. Przesłanie e-mailem potwierdzenia przelewu przyspieszy wysłanie przesyłki. 
  • - kartą kredytową i e-przelewem
    Rozliczenia transakcji e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24, operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

  • IV. WARUNKI I KOSZTY DOSTAWY
    1. Termin realizacji: 2 dni robocze od momentu złożenia zamówienia.
    2. Przy zakupie części do harwestera termin realizacji: 5 dni roboczych.
    3. Towary na zamówienie dostarczane są po uzgodnieniu terminu z producentem.
    4. Dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD– 24 godziny od momentu nadania przesyłki.
    5. Koszt wysyłki wynosi 12,30 zł brutto.
    6. Wysyłka gratis przy zakupie produktów o wartości powyżej 300,00 zł.
    7. Jeśli towar, który Państwo otrzymacie ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Protokół powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia i opis uszkodzeń lub zauważone braki w towarze. Prosimy o poinformowanie nas o uszkodzeniach lub brakach w ciągu 3 dni od otrzymania paczki.

  • V. ZWROTY I WYMIANY TOWARÓW
    1. Klient ma prawo – zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny – zwrócić zamówiony towar bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania dostawy.
    2. Zwrócony towar musi być fabrycznie nowy, nie nosić śladów użytkowania i posiadać oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta, jeżeli w takim był dostarczony Kupującemu.
    3. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć:
    - oryginał paragonu fiskalnego
    - podać numer faktury VAT, do której sporządzimy korektę
    - oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
    4. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki można wymienić zakupiony towar na inny rozmiar, kolor lub też zupełnie inny towar. Prosimy o kontakt telefoniczny: 29 760 61 31. Procedura postepowania jak w przypadku zwrotu towaru.
    5. Ponosimy koszty zwrotu towaru. Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu ustalenia terminu odbioru paczki przez kuriera.
    6. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane na wskazany rachunek bankowy w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
    7. Towar podlegający zwrotowi lub wymianie należy przesłać na poniższy adres:
    WALDECK Akcesoria Leśne
    Natalia Spychalska-Zięba
    ul. T. Zawadzkiego "ZOŚKI" 6
    07-410 Ostrołęka

  • VI. REKLAMACJE
    1. Wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta.
    2. W razie wykrycia wad powstałych z winy producenta w towarach nie zużytych, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.
    3. Reklamowany towar należy odesłać na wyżej wskazany adres. Do przesyłanego towaru należy dołączyć:
    • dowód zakupu
    • zgłoszenie reklamacyjne.
    4. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne lub wynikłe z niewłaściwego użytkowania produktu oraz naturalne zużycie.
    5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.
  • VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
    1. Dane osobowe gromadzone są przez Firmę WALDECK Akcesoria Leśne z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 26.08.2002r.
    2. Zalogowanie się do sklepu oznacza zgodę na przechowywanie i przetwarzanie tych danych dla celów marketingowych przez Firmę WALDECK Akcesoria Leśne.
    3. Każdy Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny 29/7606131 lub drogą on-line elektroniczną: biuro@waldeck.com.pl.
    4. Złożenie zamówienia w sklepie www.waldeck.com.pl oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.